+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Cvilín Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 96 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    98%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    95%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ladislava Šutáková

Einzelreisender, 3.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 3.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Prostředí, jídlo, wellness

  • Bez výhrad

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!

Anonym

Einzelreisender, 15.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Klidné prostředí., dobrá kuchyně.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!

Anonym

Junges Paar, 2.1.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Líbilo se mi, že personál byl opravdu na profesionální úrovni a hotel opravdu na krásném místě.

  • Silvestrovský večer mohl být pojat trochu propracovaněji. Například možností družit se s ostatními lidmi u jiných stolů, případně moderátorem s tombolou či společenskými hrami.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
5

Renata

Älteres Paar, 2.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemné prostředí ,vstřícný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!

Anonym

Junges Paar, 27.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Hotel nabízí opravdu vysoký standard a komfort. Možná jsme měli jen štěstí, ale velmi jsme si pochvalovali klid a soukromí. Milý a vstřícný personál, skvělá snídaně, moderní a čisté pokoje.

  • Vynikající snídaně z kvalitních surovin, klidná lokalita hotelu s hezkým výhledem na město, hezké wellness a ochotný personál. Skvělá masérka!

  • Pokoj byl menší, ale přesto komfortní. Byly trochu problémy s organizací/rezervací masáže a wellness, které jsme měli v rámci balíčku předplaceny, ale díky ochotě personálu jsme nakonec vše stihli.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

David Vagner

Einzelreisender, 19.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Klid, soukromí a pohoda

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 8.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Co se týče čistoty, personálu a prvotního dojmu, tak pochvala. Strava - výborná

  • Jelikož pracuji v cestovním ruchu ( 22 let) a jezdím hodně po hotelech, tak se Vám bude zdát možná moje hodnocení přísné. Tento hotel jsem si vybrala z více nabídek, jelikož se mi zdál příjemný, na klidném místě a ideální k relaxaci. Měla jsem po týdenní náročné zahraniční cestě a přijela jsem rovnou z letiště. Navečer jsem chtěla navštívit wellnes, obsazené p.majitelem. Masáž, na kterou jsem se vyloženě těšila, nefungovala pro nemoc masérky ( mohla být event.objednán záskok).Cena pokoje 1/1 - Standart se mi zdála hodně vysoká ( v porovnání cena=kvalita), navíc nefungovala televize ( večer mi byl nabídnutý jiný pokoj, tak jsem se přestěhovala), docela byla v pokoji zima, topení jenom vlažné. Největší nedostatek ovšem považuji, že se ve stejném termínu konala na hotelu svatba a nikdo mě na tuto skutečnost neupozornil. Dozvěděla jsem se to až při check in, kdy jsem už nemohla nic dělat. Že se od pátečního večera chystala hl.místnost, stoly se různě přesouvaly a stravování bylo zajištěné v jiné místnosti, to by mně ani tak hrozně nevadilo. Celá sobota byla ale podřízena svatbě s velkým množstvím lidí, hluku a hlavně celý večer a noc ( cca do 3 hod. do rána) se otřásal duněním a hlasitou hudbou s bubny, takže o spánku nemohla být ani řeč. Proti svatbě samozřejmě nic nemám ale mohl být hotel uzavřen jen pro svatebčany a ne nabízet ubytování pro veřejnost. Totéž sdílí i můj kolega, který byl ubytovaný pouze na jednu noc. Ráno jsme byli oba tak otráveni, že jsme přemýšleli, jestli tu noc zaplatíme. Nikdo se ani neomluvil...

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme, že jste věnovala čas pro zaslání zpětné vazby. Velice nás mrzí Váš dojem z pobytu. Již pracujeme na strategii jak vyjít co nejvíce lidem vstříc, co se svateb a zároveň ubytovaných týče. Ohledně naší masérky - rádi Vám promeškanou masáž na naše náklady vynahradíme. Paní masérka dokáže pracovat opravdu dost hodin a dnů v kuse, nicméně někdy se stane, že pro nemoc není dostupná. A vězte, že náhrada za naší paní masérku se hledá vážně těžko. Na našich webových stránkách naleznete kontakt na slečnu provozní hotelu, která se snaží vždy situaci vyřešit. V podobných situacích nás prosím tedy kontaktujte.

Hotel Cvilín

Anonym

Einzelreisender, 3.10.2017

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velmi spokojený.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.9.2017

English

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!

Karel Brožek

Einzelreisender, 29.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • vybavení pokoje,čistota vzorná obsluha výborné jídlo, ranní rauty procedůra-thajská masáž

  • nedostatečné odhlučnění pokoje od restauračního sálu (probíhala zde svatba)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 28.8.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Pobyt v hotelu Cvilín byl skvělý. Personál byl ochotný, nápomocný. S ničím nebyl problém. Všichni příjemní a usměvavý. Pokoje čisté, pěkné. Hotel Cvilín je na kopci ne přímo ve městě takže je tam krásný klid a výhled a dobře tam vaří.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Dana Čablová

andere Gruppe, 1.8.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Luxusní vybavení hotelu, prostornost, čistota, jídlo, program Speciálně pro ženy i další wellness služby byly skvělé. Mile překvapil zájem majitele o náš názor a ochota pomoci v případě potřeby.

  • Občasná nezkušenost a zmatky mladého personálu. Ale záležitosti se řešily v klidu, s úsměvem.

Persönlich
7
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Fleischer

Gruppe von Freunden, 23.5.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!

Miroslav Malina

Älteres Paar, 18.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Ladislav Klega

Älteres Paar, 18.4.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Perfektní.

  • Hezký hotel, velice příjemný personál, výborná polopenze. Výborná masáž. Ubytovali nás ihned po příjezdu cca 10:30 i když nástup jsme měli ve 14:00.

  • Nic jsme nenašli.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Martin Křižák

Älteres Paar, 18.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • úžasná, profesiální paní masérka možnost separé sauny pěkný útulný hotýlek

  • slabší méně profesionální pracovníci na recepci i v restauraci nepružné jednání provozní kuchař v pátek nic moc, ale v sobotu exelentní.

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Junges Paar, 17.4.2017

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Christine

Einzelreisender, 24.3.2017

Dresden Německo

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Personal, Cistota

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!

Jaroslav

Einzelreisender, 3.1.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • velmi dobrá nabídka restaurace a velmi dobrá kvalita jídla

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Cvilín hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme, Hotel Cvilín!